Nuffnang

Monday, October 25, 2010

头发

怀孕小公主的时候,
一夜间多了很多白头发....
生了小公主后,
产后掉发的问题找上我,
头发不断地掉落.....
再加上,
我家小公主,
总爱猛拉猛捉我的头发......

现在的我,
根本没有多少时间,
可以好好地护护发,
更别说上理发店!~

虽然,
本来头发还很黑......
变着变着,
越来越多白头发了!~

虽然,
本来头发还蛮多的......
落着落着,
越来越少啦!~

6 comments:

七月的秘密 said...

当妈妈,牺牲真的很大!!!这条账,都不懂要找谁算!

cre8tone said...

不用算, 也没得算.. 呵呵! 只是, 如果可以找到解决头发问题的办法, 就最好不过了...

veronica said...

妳的头发应该很‘厚’,可以掉那么多,可怜我原本就属于头发稀薄的。。。。呜呜呜。。。。

Broccoli Ginger said...

I think every mom will have the same problem after delivering baby. Blame it to the hormone. Try to take some multivitamin. Change your shampoo if you think the current one too harsh. I even use baby bath. :P

凯丽。angie said...

我也是呢,当了妈妈后,一夜之间头发白了好多好多!

cre8tone said...

veronica, 是的, 本来很厚...

Broccoli Ginger, change a few d.. yet to find the suitable one for myself.... Baby bath? Maybe I can try it. Thanks for suggestion..

凯丽。angie, 没办法控制.. 嘻嘻!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...