Nuffnang

Tuesday, October 5, 2010


我家公主早睡早起...
我家王子迟睡迟起...

理所当然地,
他们妈妈的我,
只能迟睡早起....

睏.....

9 comments:

80's Cherlyn said...

你用词恰到好处,哈哈
有了小孩就是这样啦,不过辛苦归辛苦
孩子长大了,你就可以轻松了^ ^
加油噢~妈咪

Yannie said...

Should adjust their sleeping time to be the same, then only you can rest earlier.

cre8tone said...

cherlyn, 也enjoy着......

Sheoh Yan, trying to adjust my son's sleeping time, but no success yet.. Any method to teach me?

bteng said...

我也不敢想象。。假如我有第二个孩子。。我能不能应付得到??精神上,体力上,要双倍负荷。对孩子的爱。。。也要双倍付出。

Unknown said...

Luckily both my kids sleep at the same time! Or more to say, I make them go to bed at the same time! But no matter what time they sleep, I usually sleep quite late. Enjoying my me time after they go to bed. Hehehe.

诗艳 said...

要训练你家王子了,早睡早起身体好嘛!嘻嘻!

cre8tone said...

bteng, 可以的啦! 我之前也有这样的担心. 但是, 应付得还ok...

cheeyee, I wanna make my son sleep earlier, too.. But not success... :( I wish I can enjoy some 'me' time after he sleeps, but I'm really too tired...

诗艳, 积极训练中, 祝我好运吧!~ 哈!

妈妈知我心 said...

好可怜哦。。。幸好我的两个番薯仔都是早睡早起的。大番薯以前是我逼他早睡的,所以现在他习惯了,小番薯是自然的。

cre8tone said...

我的,逼不到... 哈!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...